5.15.2011

Λίγα λόγια για το OpGreece

Λίγο πολύ σας έχω πρήξει με τους Anonymous τον τελευταίο καιρό. Αλλα είναι κάτι το οποιο ήταν αναμενόμενο να γίνει και στη χωρα αυτή. Οι Anonymous είναι μια ισχυρή ιντερνετική δύναμη που έχει ως σκοπό της την απελευθέρωση των ανθρώπων από τα όρια που έχουν θέσει μεγαλοεταιρίες, τράπεζες, πολιτικοί, στρατιωτικοί πείτε το όπως θέλετε.
Με λίγα λόγια μάχονται για την ελευθερια του λόγου και πληροφορίας. Την δικη σου αλλα και δικη μου ελευθερια.
  Όπως έχω τονίσει αρκετές φορες δεν είμαι αντιπρόσωπος τους και δεν υπάρχει αντιπρόσωπος των Anonymous.
Το OpGreece δεν ανήκει σε μένα και δεν είμαι καν στη διαχειριστική του ομάδα.
Είμαι και εγώ ένας από αυτούς που μάχονται για αυτές τις ελευθερίες.
Πείτε με Ανώνυμο, πείτε με ψευδώνυμο. Δεν έχει ιδίατερη διαφορα. Έτσι και αλλιώς έχω αρκετά ονόματα στην πλάτη μου.
  Το OpGreece ξεκίνησε πρώτα από αλλα άτομα και αν και θα ήθελα να πάρω μέρος στον αγώνα τους, μπήκαν αλλα θέματα στη μέση και είναι λυπηρό να γίνονται τέτοιου είδους διαχωρισμοί.



  Πριν λίγο καιρό με έπιασε ένας Anon στο irc των Anonymous και με ρώτησε σε τι κατάσταση βρίσκετε η Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Οι γνώσεις μου για την κατάσταση της Ελλάδας δεν είναι επαρκείς και έτσι του είπα πως καλύτερο θα ήταν να το ψάξει μονος του και να βγάλει το δικό του πόρισμα χωρίς να τον επηρεάσω εγώ η οποιοσδήποτε άλλος με τα πολιτικά η και κομματικά του πιστεύω.
Με τα λίγα με τα πολλά έψαξαν και βρήκαν κάποια άρθρα σε blogs και αποφάσισαν πως ναι, η Ελλάδα χρειάζεται βοήθεια.


  Έφτιαξαν στο facebook το group Anonymous #OpGreece το οποιο και διαχειρίζονται αυτοί (και για να πω την αλήθεια προτιμώ να το διαχειρίζονται αυτοί παρα κάποιος ο οποιος θα έβαζε τα πολιτικά η κομματικά του πιστεύω να επηρεάσουν το όλο κίνημα).


  Αυτές τις μέρες υπάρχει γενική κινητοποίηση στο στρατόπεδο των Ανωνυμων γιατί έχει γίνει μια μανούρα με ένα παλιό στέλεχος που ξαφνικά δίψασε για εξουσία, οποτε σχεδόν όλα τα projects έχουν μπει σε μια μικρή παύση.
Το OpGreece δεν έχει ξεχαστεί και ούτε πρόκειται, ειδικά μετά τα σημερινά γεγονότα.


  Δεν έχω μιλήσει ακόμα με τους Anons του OpGreece, αλλα ούτε και με κανέναν άλλον Anon, όμως αυτές τις μέρες θα κάνω και εγώ και οποιος θέλει και οποιος μπορεί, ότι περνάει από το χέρι μας για να ασκηθούν πιέσεις σχετικά με αυτό το θέμα (να υπάρξει ενημέρωση και κινητικότητα).
  Προσωπικά πιστεύω και γνωρίζω πως εάν όλοι εσείς περιμένατε για ένα είδος επανάστασης, τότε πάρτε στα σοβαρά την πρόσκληση βοηθειας των Anonymous και πάρτε μέρος στο OpGreece.
θα δοθούν οδηγίες σύντομα για ασφάλεια, προστασία, κείμενα και ότι άλλο χρειαστεί κάποιος για να θέσει το όλο κίνημα σε μια σωστή και επιτυχημένη λειτουργία.

Σας δίνω links παρακάτω για πληροφορίες.
Εάν κάτι δεν καταλαβαίνει κάποιος, ας ρωτήσει και θα απαντήσω σε ότι γνωρίζω.


Και ναι όλα τα posts είναι στο blog αυτό γιατί έκατσα και έγραψα όσο πιο καλά μπορούσα το τι παίζει με τους Anonymous για να γίνει ενημέρωση. Για τα υπόλοιπα, google, αλλιώς περιμένετε για το επόμενο post.

No comments:

Post a Comment